Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een contract downloaden?

Het eerste contract kun je gratis downloaden bij Ligo. Je maakt een account aan en kan direct van start met een contract naar keuze. Wil je onbeperkt contracten downloaden? Klik hier en kies het membership dat het beste bij jouw bedrijf past.

Hoe kom ik in contact met een specialist?

Met een membership van Ligo kun je een juridische opdracht plaatsen, waarna je binnen 1 werkdag offertes ontvangt. Daarnaast kun je gratis bellen voor juridisch advies. Je kiest een membership dat het beste bij jouw bedrijf past, maakt een account aan en al onze specialisten staan voor je klaar.

Ik heb een vraag ingevuld voor een telefonisch consult met een specialist. Binnen hoeveel tijd kan ik een verwachten dat de specialist mij belt?

De specialist zal jou binnen 2 dagen bellen voor het consult. Indien blijkt dat je minder goed bereikbaar bent, kan het voorkomen dat het langer duurt. Geef daarom altijd een telefoonnummer door waarop je goed bereikbaar bent.

Het contract dat ik nodig heb, staat niet op de website. Wat kan ik doen om het contract te verkrijgen?

Je kan met een membership via de dienst ‘offerte aanvragen’ een opdracht plaatsen tot het opstellen van een contract. Wij horen ook graag van je als je bepaalde contracten mist op onze website. Bel ons op 020-3031043 of stuur een email naar info@ligo.nl.

Wat kan ik doen als de website vastloopt?

Storingen of andere problemen met de website proberen wij zo spoedig mogelijk op te lossen. Je kunt ons bellen op 020-3031043 of een email sturen naar info@ligo.nl.

Hoe wordt er omgegaan met mijn persoonsgegevens?

Verwerking van jouw persoonsgegevens gebeurt op een wijze welke in overeenstemming is met de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Wij verwijzen naar onze Privacy Policy waarin dit beschreven wordt.

Hoe zeg ik mijn membership op?

Je kunt kiezen uit een maandelijks of jaarlijks membership. Een maandelijks membership is na de eerste drie maanden opzegbaar met een opzegtermijn van een maand, waarbij geldt dat er tussen de dag van opzegging en het einde van de looptijd van het membership (afhankelijk van de dag van ingang van het membership) minimaal één maand zit. Voor het jaarlijks membership geldt tevens een opzegtermijn van een maand en wordt na een jaar automatisch verlengd met één jaar. Opzegging van een membership dient te geschieden via het Ligo dashboard bij de accountgegevens

Voor specialisten

Hoe kan ik mij aanmelden als specialist?

Je kunt ons bellen op 020-3031043 of een email sturen naar info@ligo.nl.

Wat kost het om je aan te sluiten bij Ligo?

Er zijn verschillende mogelijkheden. Informatie sturen we je graag toe.

Hoe wordt er omgegaan met mijn persoonsgegevens?

Verwerking van jouw persoonsgegevens gebeurt op een wijze welke in overeenstemming is met de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Wij verwijzen naar onze Privacy Policy waarin dit beschreven wordt.

Kan de werkwijze worden aangemerkt als handelen in strijd met de Gedragsregels van de Orde van Advocaten of de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie?

Nee, onze members kiezen zelf onafhankelijk de advocaat of notaris voor de uitvoering van juridische diensten. De vergoeding die wij aan advocaten en notarissen vragen, is een vergoeding voor het leveren van software, het platform, ondersteuning, voorbereiding en markting.