Zijn er bij het opzetten van een account risico's aan verbonden?

Nee, om je eigen account te creëren kom je geen ongewenst verrassingen tegen. Om je eigen account te creëren moet je je werk e-mailadres en een paar andere details invoeren. Creditcard- of andere betalingsgegevens zijn niet vereist.

Als ik een meer premium account wil aanvragen, wat doe ik dan?

Creëer een account en ga naar ‘Mijn account’. Selecteer vervolgens welk plan die het beste bij je past. Mocht je twijfelen over welke versie het meest geschikt is voor jouw situatie, neem dan gerust contact met ons op!

Zijn mijn bedrijfsgegevens, contracten en overige documenten veilig in jullie platform?

Ja. Het is uitermate belangrijk dat bedrijfsgegevens en juridische documenten veilig worden opgeslagen. Ligo hecht daarom grote waarde aan het beschermen van de gegevens van haar gebruikers. Vraag ons gerust om meer informatie over gegevensbescherming.

Wat biedt het gratis account?

Bij het gratis account zijn features zoals het creëren, wijzigen en opslaan van contracten inbegrepen. De betaalde plans van ons online platform bieden allerlei extra features, zoals online ondertekenen, goedkeuring, automatische herinneringen (reminders) en samenwerking. Wil je optimaal gebruik maken van het platform? Neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie.

Als ik vragen heb, hoe kan ik Ligo dan bereiken?

Je kunt ons dagelijks bereiken op 020-3031043 of op info@ligo.nl. We helpen je graag je contractmanagement op orde te brengen. Voor vragen en/of extra informatie kun je altijd bij ons terecht!